poniedziałek, 11 listopada 2013

13. Część I. Letni smutek


Pocałuj mnie mocno zanim odejdziesz
Letni smutku
Chciałabym tylko, żebys wiedział
Że, kochanie, jesteś najlepszy
~Lana Del Rey


Odetchnęliśmy z ulgą, kiedy naszym oczom ukazali się Jack i Marcus.
-Sorka, nie chcieliśmy przeszkodzić- Jack zachichotał. Poczułam jak klatka piersiowa Zayna wibruje, kiedy wypuścił jęk irytacji. 
-Czego chcecie ? westchnął. 
-Nie wiedzieliśmy, gdzie poszła wasz dwójka i zaczęliśmy się martwić- 
-Znaleźliście nas, więc możecie już iść- syknął chłopak. Lekko trąciłam go w tors. -Bądź miły- wymamrotałam. Jego jedyną odpowiedzią było ciche westchnienie. 
Marcus zaśmiał się. -Okey stary, zobaczymy się jutro- Oboje mieli przyklejone do twarzy głupie uśmieszki. 
-Wszystko jedno- Zayn bąknął, kiedy obaj chłopcy zniknęli w ciemnościach lasu. 
Spojrzałam na niego i patrzyłam, jak w ciszy obserwuje niebo. 

Bez namysłu podniosłam się przyłożyłam swoje usta do jego ciepłego policzka. 
-Lubię cię- wyszeptałam, moja twarz unosiła się nad jego. Chłopak pozostawał cicho i słuchał tego, co miałam do powiedzenia. -Nie kocham cię, ale lubię, przynajmniej tą część ciebie- Wywrócił oczami, krótki śmiech wydostał się z moich ust, kiedy zobaczyłam, że usilnie próbuje oprzeć się uśmiechowi, czającemu się w kąciku ust. 

Zayn wyciągnął papierosa i zapalniczkę, po czym umieścił fajkę miedzy wargami i odpalił ja. 
-Mogę spróbować ?- 
-Nie- odpowiedział stanowczo i bez cienia zawahania.
-Dlaczego nie ? Zmarszczyłam brwi i umiejscowiłam swój policzek na jego ramieniu, aby mieć lepszy widok na chłopaka. 
-To zniszczy ci płuca Adele- odpowiedział, wypuszczając kłąb dymu z ust. 
-Wszystko mi jedno- 
-Ale mi nie. Koniec tematu- warknął. 
Nie chciałam jeszcze bardziej go rozzłościć, więc patrzyłam się na niego w milczeniu. Minęło kilka chwil. Zayn westchnął, wciąż wpatrując się w gwiazdy. Przeniósł swój wzrok na mnie, wplótł dłoń we włosy i wymamrotał -Przepraszam, nie chciałem tak na ciebie naskoczyć-
-Jest okej- uśmiechnęłam się lekko.

***

Następny dzień był zadziwiająco gorący.  Motocykl Zayna był w opłakanym stanie, więc usiedliśmy na podjeździe pomagając mu go naprawić. Mając na myśli 'my' mówię o mnie, Zaynie, Marcusie i Jack'u.

Po kilku godzinach w końcu go naprawiliśmy. Nadal nie mam pojęcia, co było nie tak z maszyną, bo kompletnie nie ogarniam mechaniki.

Zayn, podskoczył na piętach. -Choć Adele, zabieram cię na przejażdżkę-
Westchnęłam. -Tylko, jeżeli tym razem włożysz kask, nie chcę, abyś zabił nas oboje-
Przewrócił oczami śmiejąc się. -Dobra-

*Chwycił dwa kaski i pomógł mi założyć mój. Były dobrze dopasowane, takie w których czujesz, że twoja fryzura po nawet krótkiej przejażdżce będzie potrzebowała lakieru i pianki. Następnie wsiadł na maszynę. Zrobił to z wielka gracja. Abstrahując od mojego potknięcia podczas przekładani nogi, poszło mi całkiem nieźle sadowienie się na siedzeniu za Zaynem. Chwyciłam chłopaka w talii, mocno przytulając się do jego pleców, bo nie było to zbyt pewne trzymanie. 

Prędkość wciąż wzrastała, kiedy jechaliśmy wzdłuż ulicy. nagle poczułam silne szarpnięcie. Nie pamiętam jak znalazłam się na asfalcie, na który jeszcze nie dawno patrzyłam z góry. Ostatnie co poczułam to silne uderzenie o krawężnik. Na końcu była
Czerń.

*Fragment, który nie do końca pokrywa się z oryginałem. Karolsia zmodyfikowała go troszkę po to, aby tekst był spójny i zrozumiały :)
Gdybym tłumaczyła to słowo w słowo, nie wyszło by to po polsku, ani rzeczowo. Zrobiłby się z tego chuj i figa z makiem.  
_____________________________________________________________________________________________
tłumacz RebelYell669
korekta Karolsia666

Siemson !! Część II pojawi się w weekend :)
Byłby ktoś zainteresowany czytaniem ff o 5SOS ?
Bo mam ochotę zacząć coś takiego tłumaczyć ;D

#muchlove

RebellYell


______________

20 komentarzy:

  1. O widze, ze blog zyskal predkosc ;d
    Naprawde sie ciesze, bo lubie to czytac

    Dziekuje za info.
    Czekam x
    @for_me_bitches

    OdpowiedzUsuń
  2. krótki , ale baaaardzo fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki, ale ważne, że fajny :) Dżizys, co to za wypadek?! :O Czekam z niecierpliwością na weekend :D xx
    @luv_my_jade

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, to jest genialne.. jednak mam nadzieję, że nic poważnego Adele i Zaynowi się nie stanie!
    i ja chętna byłabym do przeczytania ff o 5sos, kocham ich swdrfthyujyhrfe

    OdpowiedzUsuń
  5. krótki ale fajny :D mam nadzieje że nic im się nie stanie. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. łał...szkoda,że taki krótki:( ale mimo tego jest świetny :) czekam na następny /@i_dont_know915 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. aww kurwa świetne ! ♥
    nie mogę doczekać się nexta w weekend <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny <3 Chetnie poczytalqbym o 5sos, uwielbiam ich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótki ale rzeczowy rozdział.
    Romantycznie ale nie do końca.
    Cos sie stało z Adele
    @JustinePyane81

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rozdział :) dawno go nie było (tak poza tym wcześniejszy odkryłam dopiero dzisiaj ; wiem jestem świetna xd) widze koniec rozdiząłu i zastanawiam się co się stanie? cco się stało? :) czekam na nastepny a co do czytania ff o 5SOS ja byłabym zainteresowana :) do następnego skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski. :D
    Oj ten Jack i Marcus ! Trochę wkurzyli Zayna... Chyba on jednak nie lubi jak się mu przeszkadza...
    Co się stało?! Wszstko ok ?! Ale się o nicha martwię. Mam nadzieję że nic poważnego... :/
    Czekam na next.
    Pozdrawiam. <3
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się ciesze że częściej będziesz dodawała rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boooskie <3
    nie mogę doczekać się kolejnej części ;D
    Zayn jest po prostu taki fjgjkgjkdgkjvfgjkgrjggdpsfvlkv ;k *-------------*
    zapraszam do mnie http://onedirection-yourloveismydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG !!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Zayn przeżyje prawda?????? PLEASE :) Fajne tłumaczenie :) Powodzobka przy 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to było straszne z tym wypadkiem , mam nadzieję że nic im się nie stanie
    a poza tym to świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. błędy, błędy everywere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh am I blind ? Znalazłam tylko kilka, można je policzyć na palcach jednej ręki :) Tak przy okazji to *everywhere. Pozdrawiam /RebelYell

      Usuń
  17. Cieszę się że dodajesz rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  18. Serio w takim momencie?! :D ja bym chciała czytać 5SOS xx @PollKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje ze będziesz dodawać częściej rozdziały ; )
    O 5sos? Zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń